dijous, 7 d’octubre del 2010

Canvi de disseny

Avui no sabia ben bé en què perdre la tarda i m'he dit que ja era hora de personalitzar una mica més l'aspecte del meu blog, ni que fos per no sentir vergonya davant els blogs que vaig veient de company(e)s. La veritat és que el disseny anterior el vaig triar per ser senzill i prou "cuco", però per no tenir no tenia ni capçalera. Així que aquesta ha estat la primera tasca, i aquí han començat els problemes:


En veure aquesta "chapuza" he tingut la il·luminada idea de canviar el disseny del blog, sense saber a on m'estava ficant. Això m'ha portat a quasi dues hores de bogeria que m'han fet desitjar haver-lo deixat tal com estava, a més de cagar-me en l'html i sa puta mare. A mesura que tocava coses cada cop ho anava enmerdant més, fins que al final he decidit enviar-ho a pasturar les cabres i provar amb un disseny nou que, ¡oh miracle!, s'ajustava bastant a la idea que tenia i que infructuosament havia intentat reproduïr:


Diuen que va bé el que acaba bé, i en aquest cas per sort ha estat així, però a costa de perdre dues hores estressant-me i sentint-me com l'incompetent en llenguatge de programació que realment sóc.

Moralina: If it works, don't fix it!

1 comentari:

  1. Ja m'agradava el disseny d'abans, però aquest es veu com més net! Si algun dia vols continuar la batalla, ja em diràs! ;)

    ResponElimina