dijous, 6 de maig del 2010

Argasmus, un nou concepte d'intercanvi cultural


Argasmus és un nou terme referent a l'intercanvi cultural, encunyat per ma germana gràcies al do de la línia femenina de la meva família per deformar paraules. Etimològicament, procedeix de la combinació de Erasmus + orgasme, i fa referència a l'orgasme produït al saber que et donen un Erasmus, o bé a una experiència orgàsmica relacionada amb l'Erasmus com, per exemple, "tirarme a una estudiante de Alemania, Suiza o por ahí mientras estoy de Erasmus", segons un dels contactes del Facebook de ma germana. S'ha de reconèixer que el concepte mola i s'hauria de promoure, no? :p

Un cop feta la gràcia amb el terme, certament, tinc pensat demanar-me un Erasmus pel que seria el primer quatrimestre de "5è", a Suïssa o al nord d'Itàlia. No només per l'experiència en sí, sino també per preparar un projecte que... de moment no diré no sigui cas que algú em robi la idea. ^_^

La foto és de Lugano (Suïssa), el meu objectiu estretègic quant a destinació.

3 comentaris:

  1. k macuuuu!!!! yo krek k a mi tambe m aurien de regalar un argasmus x l'invent del concepte.

    ResponElimina
  2. tinc un objectiu al meu erasmus: un noi alemany o bé holandes. ben ros i ben alt, que estic farta del espanyols xD

    ResponElimina
  3. La germana d'una amiga meva en va conèixer un d'holandès i ara està vivint amb ell a Holanda, així que potser vas i ja no tornes! XD

    ResponElimina